Klacht: IK HEB AL WEKEN CONTACT JULLIENDOEN NIKS

op 11 mei 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste robin NEE HET IS NIET OPGELOST HEB ALLES AL GESTUURD OOK BEWIJZEN ERVAN EN NU NORMAAL OPLOSSEN!!!! IK BEN DIT ZAT AAN T WORDEN . En ik heb al weken geleden gestiurd laatse x afgelopen donderdag doe er iets mee ofk stap na de klachtencommise neem een advocaat heb jullie genoeg tijd gegeven en jullie maken beloftes doen echt niks zeer onbeschoft ben wel vrouw die hoog zwanher is

Gewenste Oplossing:

Oplossen niks retourbewijs ik heb alkes al gedaan wat ze me vroegen kom niet met selfde verhaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 mei 2020 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over uw verstuurde retourzending. Deze hebben wij nog niet ontvangen. Zodra wij het ingevulde formulier 'verloren retour' met het retourbewijs van u ontvangen brengen wij uw dossier zo spoedig mogelijk in orde. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Nra