Klacht: Ik heb al aantal keren wat gekocht niks gehad

Kjelt op 03 april 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik koop wel dingen bij need for speed maar krijg niks of fout melding maar wel geld van mr rekening afgeschreven ik wil wel iets voor terug anders me geld terug

Of het krijgen waar ik recht op heb of geld terug

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Waar blijft het waar ik recht op heb

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 04 april 2018 om 18:22 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie:
https:www.adyen.comwhy-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door