Klacht: Ik had een borstopperatie nodig volgens uw personeel

op 02 juli 2017 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Vandaag was ik in apeldoorn in de hunkemuller. Aangezien ik nogal een lastige cup heb vroeg ik om hulp. Uw personeel vertelde mij dat ik een borst opperatie nodig had om ze te laten liften en verkleinen. Ongwlofelijk genant. En onzim want bij livera prima geslaagd. Ik heb jaren lang een eetstoornis gehad en dit was vreselijk pijnlijk. Hoe haal je het in je hoofd dit tegen klanten te zeggen?

Wanneer ze onstlagen word. Ik kom nooit meer bij de hunkemuller

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Hunkemoller

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Bernhard, wij hebben u een email gestuurd over bovenstaande klacht. Met vriendelijke groet, Customer Care

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 20 juli 2017 om 14:58 geantwoord

Geachte mevrouw Bernhard,

Zoals in onze e-mail al eerder aangegeven wilde wij u graag een gebaar aanbieden. Helaas wilde u deze niet ontvangen.

Wij betreuren het dat wij deze negatieve ervaring niet kunnen omdraaien naar een positieve ervaring. We respecteren dit en hopen u toch nog in de toekomst een keer te mogen begroeten in een Hunkemöller filiaal.

Customer Care
Hunkemöller

Alle klachten die gemeld zijn door Esther@geschokkeerd