Klacht: Ik betaal teveel en word niet geholpen!

op 18 januari 2014 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb via een website online een contract afgesloten bij Tele2. Het was deal waarbij de korting liep over de hele periode van 24mnd. Nu betaal ik al vanaf het begin teveel. Mijntele2 werkt ook niet naar behoren. Ik heb geen inzicht in wat de extra kosten zijn die elke maande eraf gaan. Ik neem aan dat het is van naar bepaald nummers te bellen maar ik heb het recht dat te kunnen checken. Ze kunnen me nu van alles aanrekenen en ik kan niets checken! Ik heb al meerdere malen contact met hen gehad. Eerst via de chat, dan gebeld vervolgens een klachtbrief gestuurd en nog steeds werd ik niet geholpen! Ik werd doorverwezen naar de website via waar ik het abonnement heb besteld. Nu weet ik van de Consumentenbond dat Tele2 dit niet kan doen want ik heb met hen een contract en niet met die website. Nu is ook nog eens zo dat het bedrijf die achter de website zat failliet verklaard is. Ik kan dus helemaal geen contact meer opnemen met dat bedrijf. Maar dat is mijn probleem en niet dat van TELE2!!!!!! Dat kan toch gewoon niet! Ik heb nooit iets op papier gekregen wat de rekeningen die ik krijg rechtvaardigen!En alsof het nog niet erg genoeg is, is de kortingsperiode afgelopen volgens tele2 en betaal ik nu de volle pot! 50€ ipv de 21€ die ik zou moeten betalen!!! Schandalig is het. Ik ben hier absoluut niet over te spreken en zou iedereen aanraden om weg te blijven bij TELE2. De telefonisten staan je ook niet goed te woord, soms onbeschoft echt ook al heb je een leuke deal het is de moeite en geld niet waard. BLIJF WEG BIJ TELE2 IS MIJN ADVIES!!!!!!!!!!!

Ik wil mijn geld terug dat ik teveel betaald heb + een schade vergoeding. Ik heb meerdere malen gebeld, een aangetekende brief gestuurd ed dat kost allemaal geld. Daarbij komt ook nog dat ik de rente kwijt ben op het geld dat ik teveel betaald heb. Dus een schade vergoeding lijkt mij niet verkeerd.

Het liefst van al wil ik eigenlijk daarbovenop ook nog dat mijn contract per direct kosteloos wordt stopgezet.

Alle klachten die gemeld zijn door Femke29