Klacht: ik ben niet tevreden met wsg en ook niet met mijn kontakt persoon

op 17 maart 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Mijn zoon s autistisch en school en ook mijn kontakt persoon hebben mij verteld dat hij moet thuisblijven dat was een week geleden tot nu toe heb ik als ouder geen enkele nformatie warom moet mijn zoon thuisblijven mijn kontakt person heeft ook begeleiding stopgezet zij heeft mij niet geinformeert wat is de reden waneer kan mijn zoon weer terug naar school warom is begeleiding gestopt niks!!!ik heb er echt genoeg van ik will van andere instantie hulp krijgen niet van wsg! Het is echte terreur ik heb kontakt met leerplichtambtenaar met onderwijsinspectie niemand will mij helpen en ik heb recht om te weten wat er gaat gebeuren met mijn kind warom moet elke instantie liegen tegen ouders NEGEREN OUDERS???altijd dossiers schrijven die helemaal niet waar zijn

Ik ben tevreden als ik word gehoord als mijn zoon naar school gaat als niemand tegen mij liegt en informatie achterhoudt als mijn familie word met rust gelaten geen stres voor ons veroorzaakt dan ben ik tevreden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 02 mei 2016 om 11:14 geantwoord

Geachte mevrouw Besinova, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 17 maart 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door danko