Klacht: Ik ben echt klaar met VGZ

op 10 juli 2012 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

Als er iets is waar VGZ vlug mee is,dan is het met het kijken naar: wat kunnen we onze klant zelf laten betalen.Zelfs een rekening die niet terecht aan mij werd gepresenteerd, betalen ze niet en ze wachten met antwoorden op een brief daarover zo lang, dat er een fors bedrag bovenop de rekening komt vanwege niet tijdig betalen. Ja dat wentelen ze dan ook nog maar af op de patient onder het motto: we hebben de brief niet ontvangen.Hoezo dat? er komt nu een antwoord per e mail over het niet betalen van die rekening.Ik heb na een aantal jaren geduld en heel veel zelf betalen besloten iedereen maar te gaan vertellen: begin niet aan VGZ en ga maar heel vlug elders verzekeren volgend jaar.

dat VGZ de rekening betaalt en niet meer liegt over het niet ontvangen van mijn brief waar wel per e mail negatief op werd geantwoord, maar mij dan wel de extra kosten ook nog wil laten betalen.

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte mevrouw Lindemans, Wat vervelend om te horen dat u deze negatieve ervaring hebt met ons. Uw klacht is in behandeling bij onze afdeling Klachtenmanagement. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie. Met vriendelijke groet, Sandra Webcare VGZ

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VGZ-Trias in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht star1944

5 jaren geleden - Ik heb intussen elk vertrouwen in VGZ verloren en zal me ook zeker volgend jaar daar niet meer gaan verzekeren en ook mijn collega's niet adviseren zich daar te verzekeren. Ik ben niet onder de indruk van VGZ ik ben wel onder de indruk van het gemak waarmee VGZ je laat wachten op antwoorden,eigenlijk op alles.Indrukwekkend hoe onverschillig kun je zijn.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van VGZ-Trias beoordeeld.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VGZ-Trias een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door star1944