Klacht: Ik begrijp dit niet

3092525167
TegenrekeningNL51 ABNA 0565 6686 25
RekeningnummerNL02 ABNA
Rentedatum28 jul. 2018

Zou graag willen weten wat dit is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 september 2018 om 11:29 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door knoepertje