Klacht: Geen giftcards gekregen waar ik voor betaald heb

Klacht9038 op 20 november 2018 over iGiftcards.nl in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb dus een jaar terug Giftcards gekocht via telefoonservice als betaalmiddel bij jullie maar toen ik een keertje een Giftcard wilde bestellen had het bedrijf het geld wel binnen maar werd mij verteld dat ze een verificatie nodig hadden dat ik de eigenaar was. Dat vond ik geen probleem, maar ik had op dat moment teveel aan mijn hoofd. Waardoor ik het gewoon was vergeten. Heb nu nog geen Giftcards ontvangen en ik kan nu ook geen verificatie uitvoeren omdat ik de abonnement van Vodafone niet meer lopend is. Ik weet niet wat ik nu moet doen ik heb jullie al daarover gemaild maar ik krijg een standaard antwoord dat er een verificatie nodig is van dat nummer. Mag ik de giftcards want ik voel me nu echt opgelicht als het ware.
Trouwens de betaalmiddel was met telefoon factuur. Kan ik de giftcards evt. op een andere manier krijgen? Ik weet de nummer nog uit mijn hoofd etc.

Gewenste Oplossing:

Mijn giftcards krijgen waar ik voor betaald heb.

Alle klachten die gemeld zijn door