Klacht: Iets terug brengen

op 30 augustus 2018 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Een bikini top gekocht en gevraagd of ik het kan terug brengen als het niet goed is of ik me geld terug krijg. Dat was geen probleem. Nu ik het terug wil brengen krijg ik niet me geld terug maar een tegoed bon. Dit was niet de afspraak. Ik zou graag me geld terug willen hebben. Ik weet nu wel dat de verkoopsters in Alkmaar niet te vetrouwen zijn

Als ik me geld terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 07 september 2018 om 16:52 geantwoord

Hier willen we graag op reageren.

Onze collega’s bieden u eerst een tegoedbon (onbeperkt geldig) aan en als u dit niet wilt dan ontvangt u uw geld retour.
U mag teruggaan naar een filiaal en uw geld retour ontvangen. Als u wilt kunnen wij het filiaal informeren dat u komt.
We zien graag een reactie terug.

Hunkemöller International BV
Customer Care
Postbus 386
1200 VB HILVERSUM
www.hunkemoller.com

Heeft op 07 september 2018 om 17:12 geantwoord

Beetje late reactie

Bericht van Hunkemoller

3 maanden geleden - Beste Riet, Excuses voor de late reactie. Bent u al terug geweest naar het filiaal? Zo niet, wanneer wilt u teruggaan naar het filiaal met uw tegoedbon. Met vriendelijke groet, Customer Care

Reactie van de melder van de klacht Riet Bakker

3 maanden geleden - Ja inmiddels terug geweest en een hoop gedoe gehad om me geld terug te krijgen. Misschien een tip voor jullie om het peroneel goed op de hoogte te brengen wat de procedure is. Jullie zien mij niet meer als klant. Het is te gek voor woorden hoe het pesoneel met de klant om gaat. Het gaat over de filliaal in Alkmaar in de langestraat.

Bericht van Hunkemoller

3 maanden geleden - Beste Riet, Fijn te lezen dat het is opgelost! Wij gaan dit zeker met het filiaal bespreken. Tevens heeft u van ons een e-mail ontvangen. Met vriendelijke groet, Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Riet Bakker