Klacht: Iets besteld en betaald maar product niet gekregen

op 28 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Heb een canvas besteld en betaald maar niks binnen gekregen
Adyen betaald €22,42
Tegenrekening IBAN : NL51 ABNA 0565 6686 25
Omschrijving : 4714800769331987 0030001834161915 YourSuprise.com order 3699625 002063YourSuprise
Via: Ideal
Rentedatum: 25 November 2016
Verwerkingsdatum: 25 November 2016
Transactiereferentie: 25-11-2016 13:29 0030001834161915

Als ik mijn geld terug krijg

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 21:04 geantwoord

Geachte Mariska Roggema,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

In ons systeem vinden wij de status van de betaling op Settled. Dit betekend dat de betaling goed is aangekomen. Voor vragen mbt het leveren van het product zou ik u naar de website/ klantenservice van Yoursurprise.com willen verwijzen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Mariskar