Klacht: ID Vernietigd – verbroken wet

op 16 februari 2018 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben in februari mijn ID kaart verloren in de bus. Ik heb meerdere malen contact proberen te zoeken, maar dit is niet gelukt. Nu hebben ze mijn ID kaart zomaar vernietigd, terwijl dit officieel niet eens zou mogen, stuur het dan gewoon naar een gemeente!! Ik kom door jullie nu op extra kosten, erg jammer. Het mailtje met de adresgegevens is mij dan blijkbaar ontschoten, jullie hadden ook service kunnen verlenen en vragen of het gelukt was, als jullie al een goede service hebben.

Een oplossing voor mij ID kaart, zomaar vernietigen hoort niet en is een slechte zaak. Ik verwacht een tegemoetkoming, anders neem ik andere maatregelen.

Er is namelijk een wet overtreden door jullie
Artikel 6
1. Als de vinder zich heeft gehouden aan wat hierboven bij artikel 5.1 staat wordt hij eigenaar van het gevonden voorwerp als:
1. er één jaar is verstreken sinds het moment van aangifte of melding (zie 5.1 a)
2. het voorwerp zich dan nog bij de gemeente of de vinder bevindt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Curly08