Klacht: Ziekmelding zweepslag dochter

Jan1954xx op 15 oktober 2019 over IBN Uden Re-integratie in de categorie Gemeente

.Hallo jullie noemen jezelf een sociale werkgever? Ik ben toch geneigd daar iets anders over te denken na net een paniek telefoontje van mijn dochter te hebben ontvangen die nu thuiszit met een zweepslag. Dit is een vrij ernstig geval waarbij de spier is gescheurd, wat gepaard gaat met hevige pijn en gezwollen onderbeen. Zij is niet in staat om te lopen zonder krukken want kan nog steeds niet op dat been staan en moet rust houden van de arts dit kan zes tot acht weken duren het verschilt per geval, soms is er na twee weken verbetering en kan voorzichtig weer bewegen en misschien ( aangepast )weer werken. Zij wordt echter na 4 dagen al onder druk gezet om terug te komen, persoonlijk vind ik dit asociaal daar de arts rust en oefening heeft voorgeschreven en het been hoog houden gedurende deze eerste tijd. Zij heeft continu pijn en slikt daar ook pijnstillers voor waardoor de concentratie niet optimaal is, evenals de motivatie door de constante pijn. Om iemand zo onder druk te zetten, zonder hem of haar de kans te geven op rustig herstel vind ik persoonlijk tenenkrommend. Geef iemand even de tijd om bij te komen, zij wil best weer werken zodra het enigszins gaat maar een weekje of anderhalf twee herstel lijkt mij in dit soort gevallen niet overbodig. Als zij eerder in staat is weer te komen werken zal zij dit zeker doen. Maar dit soort dram gedrag zonder enig begrip vind ik niet echt getuigen van sympathie voor de werknemers. Dank u wel.

Als de klachten serieus worden genomen en mijn dochter
Thuis kan herstellen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IBN Uden Re-integratie over deze klacht.

Bericht van IBN Uden Re-integratie

2 jaren geleden - Deze klacht heeft ons ook op een andere manier bereikt. We zijn met medewerkster in gesprek om deze klacht op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan1954xx