Klacht: ziekmelding word niet serieus genomen

adolfo op 22 maart 2019 over IBN Uden Re-integratie in de categorie Gemeente

ik heb me eigen ziek gemeld met burn out klachten, vervolgens kreeg ik de dag naderhand een telefoontje, met de vraag of ik de week erop weer kon gaan werken. ik zei tegen de medewerker dat dit onmogelijk was.
Ik ben naar de huisarts gegaan, deze concludeerde dat ik voorlopig niet mag werken ivm de ernst van de klachten. vervolgens word ik gebeld door de consulent, en die twijfelt aan de analyse van de huisarts. bij IBN arbeidsintegratie staat de werkgever voorop, en wij de medewerkers wordt enorm veel druk opgelegd, als ze maar functioneel zijn, met alle consequenties van dien! ik maak me eigen zorgen om mijn medecollega’s, die misschien verbaal niet zo capabel zijn om deze consulenten van IBN gas terug te geven, of voor zichzelf op te komen. deze mensen gaan over lijken, als er maar geld binnen komt. dit is mijn persoonlijke ervaring.

mensen met een wsw indicatie hebben allemaal een rugzak. sommige psychisch, sommige lichamelijk. daar is de juiste personeel voor nodig, met feeling voor deze groep mensen. Misschien zou ibn de sollicitatie proceduren voor consulenten beter moeten screenen. Het is de bedoeling dat ze mensen ontlasten, ipv druk opleggen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IBN Uden Re-integratie

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IBN Uden Re-integratie nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van IBN Uden Re-integratie

2 jaren geleden - De klacht is opgepakt. Meneer is gesproken en er zijn vervolgafspraken gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door