Klacht: Vlucht geboekt

9maujm8q op 24 januari 2017 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een vlucht geboekt bij Iberia via cheaptickets. Van Amsterdam naar San Jose heenreis, 26 juni 2017 vertrek en 16 augustus 2017.
Ik had echter 26 juli een heenreis moeten boeken. Ik merkte het 5 minuten na het boeken op en liet het meteen weten aan cheaptickets. Ik heb de volgende dag gebeld met cheaptickets dat ik de reis om wilde boeken maar toen werd verteld dat we de tickets volledig kwijt waren. Is hier nog iets aan te doen? Het gaat om totaal € 1500,–

Gewenste Oplossing:

Als er een vergoeding volgt of dat we alsnog de reis om kunnen boeken

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door