Klacht: versneling Defect

op 23 mei 2019 over Hyundai in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Hyundai lezer,

Ik Haerens Peter heeft op 11 april 2014 een Hyundai ix35 executieve gekocht was er zeer tevreden over

tot 17 augustus 2018 de 4 de versnelling niet goed meer werkte.

Op 4 jaar en 4 maanden heb ik op garantie laten herstellen

enkel nog een opleg van 130 € te betalen.

Factuur nummer 2110206

Chasisnummer : TMAJU81UAEJ572305

Heb de heer Beurms een slechte beoordeling gegeven wegens lange herstel duur .

Hij belde me dat het onterecht was.

Ik heb mij wagen door gegeven aan mij zoon Haerens stef die nog steeds thuis woont,

na 9 maand na herstelling is het zelfde probleem er terug !!

Denk dat de Heer Beurms hem wat opgelapt heeft tot de garantie verlopen was
op 6 maart 2019 hebben we op nieuwe een Hyundai TL TUC A7 Shine aangekocht .

Bij autohandelaar Patrick in Erpe Mere,
we zijn wel zeer tevreden over het merk Hyundai.

Op vrijdag 10 mei 2019 heb met het zelfde probleem terug bij de heer Beurms geweest

hij heeft het zelf uit getest en bevestig ging ook terug bellen geen contact met het hoofdkantoor .

Op 17 mei s’ avond rond 18 00 uur liet hij weten dat het buiten garantie was .

Om dat de herstelling al eens was gebeurt .

Ik vindt het een zeer slechte reclame voor deze mooie wagens.

Zeer spijtig voor zo een slechte service

Mvg peter

Gewenste Oplossing:

Bij een herstelling van de 4de versnelling toch 1 jaar garantie krijgt op
onderdeel dat ze vervangen hebben

mvg peter

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hyundai

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hyundai nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Haerens