Klacht: koplamp

op 11 november 2016 over Hyundai in de categorie Automerken

Onze dochter heeft een H1 die ingeschreven staat als gezinswagen (4 kinderen),ze is dit jaar voor de 1ste maal naar de keuring geweest en de wagen werd afgekeurd omwille van de koplamp,er is geen ongeval gebeurd met de wagen dus veronderstel ik dat dit een fabricage fout is!!
Aangezien dit een dure (onvoorziene) kost is hadden wij tenminste een tegemoetkoming van jullie verwacht.De lamp is in ons bezit,volgens de autokeuring is er een fout in de spiegel(voor ons latijn) gevolg nieuwe lamp en herkeuring en geen extra jaar vrijgesteld van keuring!!Ze heeft deze wagen op aanraden van ons gekocht,wij hebben al onze derde Hyundai,wat een teleurstelling!!!!

Tot nu waren wij zeer tevreden van Hyundai maar na hierboven vermelde tegenslag heeft twijfel toegeslagen!Wij hopen op een GUNSTIG antwoord van jullie....Alvast Bedankt mvg Magda Vangansewinkel

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hyundai

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hyundai nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Magda of John