Klacht: Hygiëne

op 13 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de Lidl in Sappemeer werkte de weegschaal bij kassa 3 niet meer goed. Bij demontage van de topplaat was ik stomverbaasd over de hoeveelheid troep die hier onder bevond. Deze rommel is van maanden zoniet jaren. Uw streven is er heden op gericht om niet ziek te worden dor de carona, maar als je dit ziet kun je twijfels hebben over de overige hygiëne in de winkel en normaliter dus risico’s loopt als je boodschappen doet bij Lidl. Foei Lidl !!

Fred Smit

Gewenste Oplossing:

Ik hop dat het een incident is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 mei 2020 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Smit