Klachten over Huurwoningen.nl

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

71% van alle klachten opgelost. Nog 29 klachten nodig voor een plaats in de categorie Websites - Woningen

71%
21 klachten gemeld
6 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
15 klachten opgelost
3.8 /10
5 stemmen

Je denkt dat je alleen vast zit aan een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Die ik daarna direct heb stop gezet. Waarna ze daarna maandelijks via BUCKAROO geld van je rekening incasseren! Ik heb nooit een premium account aangevraagd laat staan... Lees meer

Compliment van Oman1552 op 15 juli 2019 over Huurwoningen.nl

Prima het is nu eindelijk gestopt. Ik vind wel dat je de maanden vanaf oct 2018 mag terugbetalen oo mijn Rekening omdat het jullie fout is dat er werd afgeschreven van mijn rekening terwijl ik afgemeld was .
Er is duidelijk iets mis met jullie cross refererence systeem . Dus ik zou graag van oct 2018 tot en met jan 2019 mijn geld terugzien.

Compliment van tetjejantje op 13 maart 2018 over Huurwoningen.nl

Beste Maaike,
Heel veel dank voor de goede en snelle oplossing.
Thea Fokkema

Compliment van sjonniedenh op 12 mei 2017 over Huurwoningen.nl

Ben opgelucht dat ik gelijk uit het bestand ben gegooid van huurwoningen.nl. maar anderzijds heb ik zonder het te weten elke maand zomaar geld overgemaakt? Maar Ja zal in de toekomst beter mijn rekening in de gaten houden

Compliment van halk01 op 12 mei 2017 over Huurwoningen.nl

wordt nog steeds lastig gevallen met dreigen van incassobureau

Compliment van Incassosv op 25 januari 2017 over Huurwoningen.nl

Ik heb in het begin aan gegeven dat ik mezelf 2x had aangemeld met hetzelfde iban nummer maar zelfde email. Heb toen ook aangegeven dat ik niet kon afmelden daarna heb ik pas de melding gekregen omtrent iban en die heb ik toen naar jullie gestuurd en daarna kreeg ik pas een link om mezelf af te melden.

Compliment van Evelien1967 op 07 november 2016 over Huurwoningen.nl

Bedankt voor de reactie en zag dat de website is aangepast. Dit is nu vele malen duidelijker..bedankt voor de passende oplossing

Compliment van Adrie van Mouwrik op 30 augustus 2016 over Huurwoningen.nl

Blij dat het opgelost is op 29 Aug is factuur afgeschreven bedankt voor de oplossing gr adrie

Compliment van m speijer op 22 augustus 2016 over Huurwoningen.nl

Neem maar contact .et mij op als er niks te vinden is waarom dan die rekeningen raar verhaal