Klacht: Ze beweren dat ik twee accounts heb gemaakt binnen 3 a 4 dagen en daarom nog betalingen heb lopen.

JBuwimana op 05 maart 2025 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een premium account gemaakt bij huurwoningen.nl om op 28 december 2023. Ik heb hierover een bevestiging gekregen en kreeg meldingen op de aangegeven e-mail adres. [email protected]. Op maart 2024 heb ik mijn abonnement opgezegd na teleurstelling en dacht ik dat ik niet meer hoef te betalen. Eind vorig jaar zie ik alsnog maandelijkse afschrijvingen van dit platform alsof ik nog steeds een premium account heb. Ik heb de incasso’s tot en met augustus teruggeboekt omdat dat het meeste is wat ik terug kan krijgen. Vandaag bel ik omdat ik een sms incasso ontvang(scam?) van dit bedrijf. Ze beweren het nu van een tweede premium lidmaatschap te zijn die ik heb afgesloten op 1 januari om 01:14. Ten eerste waarom zou ik een tweede abonnement nemen en waarom tijdens oudejaarsavond!!!! Die is met mijn andere e-mail gedaan maar dat is mijn jeugd mail die ik al langer niet gebruik en alleen nog als backup heb voor veiligheidsredenen. Wat ik dan niet begrijp is waarom was er geen twee betalingen per maand was toen ik twee abonnement zogenaamd had lopen? Ik kan niet geloven dat zo’n bedrijf gedreven is door geld om toegang te nemen tot mijn jeugdgegevens. Ik zou graag willen dat de zogenaamde openstaande factuur van 130 euro weggaat. Ik heb ook nooit meldingen gekregen op dat tweede mail over nieuwe woningen, dus jullie blijven een teleurstelling!

Gewenste Oplossing:

Nogmaals dat de geestelijke factuur(wat de terugboekingen zijn )weggaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JBuwimana