Klacht: Hünkemöller bon

op 11 augustus 2017 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik koop op 31-07-2017 voor € 21 een bon van Hünkemöller t.w.v. € 45.
Vandaag wil ik hem inwisselen, blijkt de bon maar geldig tot 03-08-2017!

Ik had dus maar 3 dagen om de bon te gebruiken. Voel me behoorlijk bezodemieterd!
Volgens de medewerker van Hünkemöller kon ik de bon nog wel inwisselen in België. Nou ja!

Wanneer ik mijn geld terug krijg óf wanneer ik een te goed bon krijg met een nieuwe uiterste datum van gebruik.
3 dagen is niet reëel!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 23 augustus 2017 om 13:31 geantwoord

Beste Carien,

Inmiddels alweer enige tijd geleden hebben wij deze situatie samen kunnen bespreken en oplossen. Omdat je je netjes binnen het retour-termijn van 14 dagen bij ons gemeld hebt, kon ik zonder problemen de bon direct voor je annuleren en aan je terugbetalen.Dit is inmiddels helemaal geregeld.
Een deal als deze is direct te gebruiken en daarom nog heel lang aankoopbaar, maar dit hebben we ook besproken.

Fijn dat we het hebben kunnen oplossen samen. Graag tot snel weer bij Social Deal en een hele fijne dag vandaag.

Groet,
Robin
Klachtenafhandeling - Social Deal

Heeft op 23 augustus 2017 om 21:03 geantwoord

Ik zou mijn geld terug gestort krijgen op mijn rekening. Inmiddels zijn we meer dan een week verder en ik het het bedrag nog steeds niet terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Carien van den Tweeel