Klacht: Hünkemöller bon

op 11 augustus 2017 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop op 31-07-2017 voor € 21 een bon van Hünkemöller t.w.v. € 45.
Vandaag wil ik hem inwisselen, blijkt de bon maar geldig tot 03-08-2017!

Ik had dus maar 3 dagen om de bon te gebruiken. Voel me behoorlijk bezodemieterd!
Volgens de medewerker van Hünkemöller kon ik de bon nog wel inwisselen in België. Nou ja!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg óf wanneer ik een te goed bon krijg met een nieuwe uiterste datum van gebruik.
3 dagen is niet reëel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 14 augustus 2017 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Carien,

Fijn dat je me even belde, dank daarvoor.
Inmiddels hebben we dit naar tevredenheid kunnen oplossen samen.

Wanneer we je in de toekomst kunnen helpen mag je ons altijd weer contacten. We helpen je graag. Ook zien we je natuurlijk graag snel weer terug bij Social Deal.

Groet,
Robin
Klachtenafhandeling - Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door Carien van den Tweeel