Klacht: Humo niet ontvangen

op 17 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 20 juni 2016 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Nutte,

Hartelijke dank voor uw bericht waarin u aangeeft Humo niet te hebben ontvangen. Zo wij kunnen zien heeft u een abonnement op Humo via Sanoma België. Wij verzoeken u om uw bezorgklacht door te geven bij Sanoma België. Dit kan via www.humo.be/lezersservice of bel naar 02/309.29.00.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door Gezelle 43