Klacht: humo niet ontvangen

op 30 augustus 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

normaal is er de humo altijd dinsdag behalve vandaag

Gewenste Oplossing:

redelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 31 augustus 2016 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dreesen,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de HUMO niet heeft ontvangen.

U bent nu bij Sanoma Nederland en helaas kunnen wij u daarbij niet helpen, omdat wij geen inzicht hebben in de gegevens van Sanoma België. Wij willen u dan ook adviseren om contact op te nemen met Sanoma België.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team NL

Alle klachten die gemeld zijn door rikdreesen