Klacht: humo niet ontvangen

op 01 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

28.06.2016 dinsdag niet geleverd

Gewenste Oplossing:

exemplaar per post

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 04 juli 2016 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Guy,

Hartelijk dank voor uw bericht over het niet ontvangen van de Humo. Ik zie dat uw Humo abonnement niet via Sanoma Nederland verloopt. U kunt dus voor uw bezorgklacht even contact opnemen met Sanoma Belgie.

Bereikbaar elke werkdag
van 8.00 tot 17.30 u.
+32 2 309 29 02

info@abon.be

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door pille guy