Klacht: humo niet ontvangen

op 06 juli 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Het is vandaag donderdag en wij hebben nog steeds de nieuwe Humo niet ontvangen.
Vroeger kregen wij die altijd stipt op dinsdag, de laatste weken gebeurt het vaak dat we die pas op woensdag ontvangen maar nu vandaag hebben we nog steeds geen Humo ontvangen

mvg
Viviane Cornelis
Cijnsstraat 20
9880 Aalter- Lotenhulle

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag nog een exemplaar hebben zodat we de Tv-programma's kunnen volgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 19 maart 2018 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Cornelis,
Dit is een centraal gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door vief.cornelis