Klacht: Hulp op afstand

op 08 april 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hallo ik heb hulp op afstand gehad vorige week ik had hier een review over geschreven dat ik super goed geholpen ben door jullie mensenecht zei stonden mij echt heel goed bij .
Maar nu had mijn vrouw een probleem met de head set om te verbinden met blue booth na een aantal uren het zelf geprobeerd te hebben ,dacht ik inga bellen met jullie ik dacht dan is het zo opgelost .
Ik kreeg een mevrouw aan de telefoon en lag het probleem uit ,ik vroeg kunt u misschien met mij in de telefoon mee kijken want het lukte niet echt .Deze mevrouw zei dat ik daar teen afspraak voor moet maken ,ik zei nou vorige week hielpen u colagas mij wel heel erg goed maar oké dan wil ik graag een afspraak maken ,maar dat kon niet vanwege de drukte??
Ik heb het geprobeerd op te lossen met deze mevrouw maar dat lukte niet helaas .
Ze zei u moet eerst proberen met een andere bus booth apparaat proberen .ja maar ik bel juist om mij te ondersteunen net zoals vorige week maar helaas dat kon niet ,einde van de dag geen zin misschien.
Ik vind het heel jammer want ik heb alles in mijn huis van Samsung producten omdat ik zeer tevreden hier over ben dus ja teleurstelling helaas vanmiddag .
Ik hoop dat hier at mee gedaan wordt dat zou super wezen ook voor de toekomst .P.S. nogmaals alle lof voor de vorige mensen die mij super geholpen hebben dikke pluim

Als ik weer met aandacht netjes geholpen wordt zoals vorige week.
Deze mensen hadden geen moeite en namen ook netjes de tijd om mij te helpen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samsungmobiel