Klacht: Huis aan huis verkoop tijdens Corona tijd zonder mondkapje

Robvoorveiligheid op 21 januari 2021 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

In de wijk waar ik woon gaan 2 personen van het bedrijf Verisure alle huizen langs voor de verkoop van beveiligingsproducten. Gezien de Corona en het nu gaande debat in de 2e kamer en de regels die momenteel gelden is het niet te geloven dat dit gebeurd.
De personen hadden geen mondkapje op en na aanspreken op het overtreden van de regels was de reactie dat dit de manier van verkoop van het bedrijf is. Ook na telefonisch contact met een medewerker van het bedrijf geeft de medewerker aan dat dit de manier is hoe dit bedrijf zaken doet.

In corona tijd is huis aan huis verkoop niet handig en wellicht erger dan een Corona feestje houden.
Het risico van het besmetten op deze manier is zeer aanwezig.

Als bedrijf moet je dit niet willen en ook mee stoppen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verisure

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verisure nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verisure

Heeft op 16 februari 2021 om 12:50 geantwoord

Geachte heer Luijkx,

Bedankt voor uw bericht. Goed dat u dit aangeeft.
Uw bericht is doorgestuurd naar de salesmanagers van de regio's.

Uiteraard is het absoluut niet de bedoeling dat de corona regels niet worden opgevolgd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij nemen deze punten zeker mee in het verbeteren van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor uw bericht.

Linda
Team Verisure

Alle klachten die gemeld zijn door Robvoorveiligheid