Klacht: huid verbranding door jurk Hema

op 21 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Goedendag,
Mijn naam is Tineke Geurs-Muller, zo eind mei 2016 heb ik bij de Hema noord een jurkje gekocht ( zie bijlage )
17 juli, trok ik dit jurkje aan ( niet eerder gedragen). wat boodschappen gedaan en even zitten in het zonnetje.
Toen ik met mijn man en vriendin zat te praten, kreeg ik na ongeveer een halfuurtje een pijnlijk gevoel van de huid van mijn bovenlijf en het werd met de minuut pijnlijker. Toen direct jurk uitgedaan en tot mijn grote schrik waren mijn borsten verbrand (zie bijlage foto van een klein stukje van de borst ivm pravicy). Gelukkig niet door en door verbrand, maar behoorlijk pijnlijk en rood. Mijn man en vriendin hebben direct een lange tijd natte koude handdoeken er op gedaan. Toen voelde ik ook iets naars op mijn buik en daar was ook een strook verbrand.
Met paracetamol en natte compressen ben ik de dag doorgekomen, Huisarts gebeld en mijn man heeft een zalf bij de apotheek gekocht.
Gelukkig de volgende dag minder rood maar nog wel erg gevoelige huid.
U begrijpt dat ik het jurkje direct heb opgeruimd, en met vakantie gegaan.
Hierbij dien ik een klacht in en Uiteraard wil ik graag weten wat voor materiaal in de jurk zit en wil graag een onderzoeks rapport van de de stof.
Indien u daar geen gehoor aangeeft zal ik de stof aanbieden bij de consumentenbond. Dit mag nooit meer bij iemand voorkomen.
Als ik op de fiets had gezeten had het wel een fikse verbranding kunnen worden, mede je niet direct natte compressen bij de hand hebt.

Hoop spoedig een reactie van u te ontvangen,

Hoogachtend,
C.C.Geurs-Muller

Zo spoedig mogelijk een reactie

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tineke Geurs-Muller