Klacht: HTC One X opgestuurd voor reparatie, leentoestel is een Nokia uit jaar 0

op 06 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen dinsdag heb ik mijn HTC one X ingeleverd bij vodafone voor een reparatie. alles netjes afgehandeld en toestel zou opgestuurd worden, toen vroeg ik voor een leentoestel. De medewerker zei heel leuk, het enige wat we voor je hebben is een Nokia, het is een simpel ding waar ik mee kan bellen en sms’en verder helemaal niks. ik vindt het verschil tussen deze 2 toestellen veel te groot. ik heb een vodafone bel+sms+web smart 100 abonnement, oftewel niet echt goedkoop. Daar zit geen klein prijskaartje aan, en die moet ik dan gaan betalen terwijl ik niks aan het abonnement heb omdat ik geen hoogwaardig leentoestel heb gekregen. Een bekende van mij heeft via HI een hoogwaardig leentoestel gekregen namelijk een htc sensation Xl. Ik heb 3 abonnementen lopen bij vodafone en betaal elke maand netjes de rekeningen, nu ik mijn toestel opstuur krijg ik een nokia uit het tijdperk 0 ( nokia c1-02 ) en moet ik alsnog de volle som voor het abonnement betalen. Hier ben ik het niet mee eens.
Ik heb zelfs een Vodafone garant verzekering er bij ( 7 euro per maand ) en dan wordt je zo behandeld, diep treurig

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat vodafone uit zich zelf met een goed voorstel komt voor een goede oplossing

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Stefan-Smit20, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door stefan smit