Klacht: HP voert onnodige reparaties uit

op 19 juli 2012 over HP in de categorie Electronica - Computers

Mijn HP Laptop heb ik nu 4 jaar en het is een speciale uitvoeren van ruim 1000 euro. In deze 4 jaar is mijn laptop al 4 keer kapot geweest, de eerste 3 x werd de laptop netjes kostenloos opgehaald, gemaakt en had hem na 1 week weer terug gestuurd, vaak als hij terug kwam van een reparatie was hij binnen 3 maanden weer kapot en kon hij weer terug. bij de laatste reparatie is me hele computer vervangen met nieuwe onderdelen. bijna 2 jaar ging dat goed op 21 juni 2012 zit de plug-in voor de 2x los en heb ik hem weer terug gestuurd en ik kreeg al gelijk te horen dat ik even €250 moest betalen om hem te laten maken. Ik heb dat betaal en na 2 weken had ik nog geen niks gehoord, na 3 weken werd ik gebeld dat het onderdeel niet op voorraad was en dat hij vandaag is binnen gekomen en dat ze hem nu snel gaan maken, eind van de week heb ik mijn laptop nog niet terug ik zit nu in de 4e week en kreeg ik te horen dat ze op anderen onderdelen zitten te wachten omdat nu bijna niks meer werkt, terwijl ik een laptop heb gestuurd waarvan alles goed van werkte, de laptop is in Jan 2012 helemaal nagekeken en opnieuw geïnstalleerd en nu vertellen ze dat alles kapot is. ik vind dat heel vreemd. weer gebelt kreeg ik een anderen smoes te horen, we hebben het verkeerde onderdeel besteld maar de plug-in is gemaakt. ik vertelde dat de computer goed werkte en dat hij begin dit jaar nagekeken is en dat alleen de plug in niet goed was en dat ik nu mijn computer terug wil omdat het gemaakt is wat kapot is, dat wilt de HP niet doen, ze blijven nu nog steeds na ruim 4 weken reparaties uitvoeren die niet nodig zijn en heb duidelijk gemaakt dat ik de anderen reparaties niet ga betalen want ik heb daar niet naar gevraagt, en HP zei dat ze de overige reparaties voor hun eigen rekening nemen.

Ik wil mijn geld terug hebben omdat ik nu wacht op mijn laptop terwijl die gemaakt is,en hem hard nodig heb. maar HP weigert de laptop terug te sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door StilMeliz