Klacht: Hp Stream 11-r000nd gaat op zwart

op 28 juni 2017 over HP in de categorie Electronica - Computers

In februari 2016 kocht ik een HP Stream 11-r000nd bij de HP webshop. Gebruikte hem ca. 1 keer per week en update hem altijd keurig, ook de Norton AntiVirus. Zoals gebruikelijk zette ik hem op 30 mei 2017 uit voor de lunchpauze. Bij het aanzetten, meldde hij dat hij fout was afgesloten dat ik hem opnieuw kon opstarten. Heb dit verscheidene malen gedaan, ook via het verwijderen van alle bestanden, en als laatste optie uiteindelijk geprobeerd naar fabrieksherstel te gaan. Daarna maar eens hp gebeld: de oplossingen die ze aandroegen, had ik al geprobeerd, maar dus nog maar een keer. Uiteindelijk bleek het echt de software te zijn en ik moest een nieuwe versie kopen. De man zou me doorverbinden, maar hij meldde even terloops dat deze laptops zo weinig geheugen hebben dat ze regelmatig vastlopen en dan zijn de geprobeerde oplossingen meestal voldoende. Bij mij staat er nauwelijks iets in het geheugen, dus ik vond dit een vreemde zaak. Bij het bestellen bij HP afdeling kreeg ik een soortgelijk antwoord. Een laptop is een object dat langer dan een jaar mee hoort te gaan en dit blijkt ook nog eens een ondeugdelijk produkt te zijn, zie de antwoorden van HP. Ik wil dan ook mijn geld terug.

Geld teruggestort: Euro 233,09

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cartouche8