Klacht: HP printer na slechts 15 pagina’s printen kapot. Geen garantie, zelf voor kosten opdraaien

op 07 juli 2016 over HP in de categorie Electronica - Computers

HP Officejet 6700 Premium zo’n 1,5 jaar geleden aangeschaft om we vliegtickets moesten printen. Verder printen we eigenlijk bijna niks. Heel af en toe een retourbon voor pakketjes. De cartridges die standaard bij de printer geleverd zijn, zijn nog niet eens op. Nu geeft de printer aan dat er fout is in het inktsysteem. Contact gehad met HP. Betreft een hardware probleem. Kan niet gerepareerd worden. Maar er zit maar 1 jaar garantie op de printer, dus helaas. Maar uit “coulance” 20% korting bij de aanschaf van een nieuwe printer met dezelfde of hogere verkoopprijs. Ronduit belachelijke service. Door de melding kan ik nu helemaal niks meer met de printer. Scannen en kopiëren gaat ook niet meer omdat ik door de melding niet verder om dan enkel de printer aanzetten. Daarna kom ik niet meer verder in het menu. Ik heb zo’n slechte service nog niet eerder meegemaakt. Met name de houding van HP is echt ronduit belachelijk. Ik moet zelf maar opdraaien voor de kosten ondanks dat het een fabrieksfout is van HP. Ik ben volledig genezen van HP. Dit is de laatste keer dat ik van dat merk iets koop. Ik hoop dat jullie ook 2x nadenken als je van plan bent om iets te kopen van HP. Op het moment dat het kapot is, buiten je eigen schuld om, kun jezelf opdraaien voor de kosten.

Kosteloos vervangen printer/reparatie

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BramvB