Klacht: HP neemt mij niet serieus

op 24 september 2017 over HP in de categorie Electronica - Computers

Hallo,

Ik heb 1 jaar geleden voor meer dan 1000 euro een laptop gekocht via de TU Delft, een HP Zbook G3 met HP software. Door een software probleem van HP kreeg ik mijn laptop niet meer aan. Ik heb HP daarna gebeld, maar ze wilden een reparatie doen, dus dat vond ik oké. De volgende dag kwam een monteur en probeerde mijn probleem op te lossen, niet gelukt. Dit herhaalde zich 5 keer, en bij de 5e keer zei de HP reparateur dat mijn laptop gemaakt was. Wat dus niet zo was. Na contact opgenomen te hebben met HP zeggen ze niks voor mij te kunnen doen, na zoveel reparaties. Dit is oneerlijk aangezien ik gewoon garantie heb!

Ik eis een nieuwe laptop, ik heb in totaal 6 dagen van 9 tot 5 gewacht op een monteur ( 1 dag is hij niet eens komen opdagen ), in totaal meer dan 200 minuten met de klantenservice gesproken, die mij weinig geholpen heeft. Dit is echt onacceptabel aangezien ik nu ook studievertraging op loop, omdat ik deze laptop speciaal voor mijn studie gekocht heb!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sacidgunes