Klacht: HP laptop acciu

op 14 september 2017 over HP in de categorie Electronica - Computers

Vandaag na ruim 50min a12cent p/m aan de telefoon gezeten te hebben met HP support over een laptop accu die het na 1,5 jaar begeeft. Mijn laptop gekocht in december 2015 nu ruim 1,5 jaar oud geeft de laptop aan dat de accu niet herkend wordt. Contact met hp support dat de accu het begeven heeft. Op de vraag mag dat na 1,5 jaar is het antwoord nee, maar het kan gebeuren, en een nieuwe kost 85 euro. Ik weet dat de garantie van een jaar is verstreken. Maar dat een accu na 1,5 jaar het begeeft ben ik zelfs van de meest onbekende merken niet gewend. Waar zijn de coulance regelingen gebleven HP. Dat zo een wereld bekend bedrijf zo verlegen kan zitten om een accu. Nu na ruim 2 HP laptops met vol vertrouwen te hebben versleten, raken jullie een trouwe klant kwijt.

Uit coulance een nieuwe accu.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

Reactie van de melder van de klacht fsahin

1 jaar geleden - Onbeschofte bedrijf ze nemen niet eens de moeite om te reageren op je klacht. Uit de hoogte gevallen stuk onbeschoftelingen zijn het. Jarenlang trouwe klant geweest maar vanaf vandaag geen hp artikel die mijn woning nog binnenkomt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fsahin