Klacht: Stopzetten onbedoeld abonnement

Jeroen Vrev op 25 februari 2025 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tijd terug een ‘dating’site bezocht. Ik wist dat ik eenmalig een bepaald bedrag zou moeten betalen. Dit bedrag was 26,99. Ik heb de site maarliefst 1 keer bezocht!

Echter, toen ik aan wilde geven dat ik wilde stoppen met mijn abonnement kon ik niet meer inloggen. Ik heb toen op de site, zonder in te loggen, dus via het formulier ‘contact opnemen’ deze situatie uitgelegd en daarbij aangegeven dat ik wil stoppen met het abonnement.

Nadat er voor de tweede keer geld was afgeschreven van 39, 99 heb ik opnieuw, via het contactformulier, aangegeven te willen stoppen met het abonnement. Tot twee keer toe geen raectie gehad.

Nu heeft er vandaag een 3e afschrijving plaatsgevonden van 35,99?!

Op dit moment zie ik in mijn bank bij aankondigingen dat er wederom een incasso aankomt?!
Ik vind dit niet alleen onterecht, maar kan me dus blijkbaar nog steeds niet afmelden.

Ik wil dat dit stopt! Ik blijf niet betalen voor iets wat ik niet gebruik

Gewenste Oplossing:

Ik wil het eerste bedrag van 26,99 betalen. Ik heb immers eenmalig de site bezocht. Ik wist dat ik twee weken toegang zou hebben tot de site.

Daarna heb ik twee keer aangegeven te willen stoppen, via het formulier op de site van hoogay.com. Hier is tot twee keer toe geen gehoor aan gegeven. Voor alle duidelijkheid, de 1e keer is geld afgeschreven naar een rekening beginnende met FR. De 2e keer is geld afgeschreven via SK. Deze heb ik via de bank al gevraagd om terug te boeken. De 3e keer is ef ook geld afgeschreven via een rekening beginnende met SK. Ook deze heb ik aan de bank gevraagd terug te boeken.

Nogmaals, de eerste keer ben ik bereid te betalen. De overige betalingen niet. Ik heb immers getracht het abonnement stip te zetten maar krijg geen reactie.

Ik wil dat alle incasso’s / abonnementen via howlogic per direct stoppen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 28 februari 2025 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte waarde klant,
Wij zijn op de hoogte gesteld van uw recente zorgen en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak of frustratie die u hebt ervaren. We willen u verzekeren dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft en dat we er alles aan zullen doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal spoedig contact met u opnemen via e-mail om u verder te ondersteunen en te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als probleemloos verloopt. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, vragen wij vriendelijk of u overweegt om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, als erkenning van de positieve oplossing van uw kwestie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen Vrev