Klacht: Houding van Postnl past niet bij huidige economische situatie.

op 28 maart 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De houding van Postnl past niet bij de huidige economische situatie waarin het bedrijf verkeert.
Dit is de enige conclusie die men kan trekken uit het gedrag van de medewekers van de klantenservice van postnl.
Tijdens het bezorgen van een pakket plaatst de chauffeur van postnl een pakket op de motorkap van onze auto met een groot aantal krassen tot gevolg.
Direct na dit voorval is dit door ons gemeld bij de klantenservice van postnl.
Men reageert gepast door aan te geven dat dit niet de bedoeling kan zijn en dat schade vergoed wordt.
Enige tijd later neemt een andere medewerker van postnl contact met ons op.
Zij weet te melden dat dit voorval volgens de chauffeur nooit is voorgevallen en daarmee voor postnl ook niet bestaat.
Zij geeft ons te kennen dat wij maar aangifte moeten doen indien wij het hier niet mee eens zijn.
Gezien het zware weer waarin postnl momenteel verkeert heeft het er de schijn van dat men zich een vorm van arrogantie aanmeet die zich niet laat rijmen met het beeld dat de rest van de wereld van dit bedrijf heeft.
Nu blijkt dat de consument dus kwetsbaar is voor dit soort bedrijven zou dit in de toekomst kunnen leiden tot Amerikaanse praktijken waar vreemden gewoonweg van het erf geweerd moeten worden om schade te voorkomen.
Het blijkt namelijk dat je als consument niet als partij wordt gezien door dit soort bedrijven.

Vergoeding van de door postnl veroorzaakte schade.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van

7 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL , Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Postnlklacht

7 jaren geleden - Geachte webcare,Door het plaatsen van bovenstaande reactie toont postnl wederom aan geen enkele notie te hebben van wat er bij de consument speelt. Indien men vooraf het probleem bestudeerd had zou gezien zijn dat de klantenservice de bron van het probleem is.

Alle klachten die gemeld zijn door Postnlklacht