Klacht: houding medewerkers AH

Klantsabri op 26 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Het zit niet mee boodschappen te doen in deze coronatijd.
Volgens advies probeer ik netjes de regels te volgen om kans op besmetting voor mensen te voorkomen. Ik maak de mandjes schoon bij binnenkomst met de disinfecteerspray die klaar is gelegd bij de ingang.
Ik houd netjes 1.5m afstand (of meer) en probeer niet in de weg van mensen te treden. we moeten het toch samen doen.

tijdens mijn bezoek aan de albert heijn op de westermarkt bleken de zelf scans leeg omdat er geen tasjes bij de scans lagen (dat zijn 8 scans leeg)
De rij voor de enigste kassa die open was op de zondagmiddag was groot. toen ik de kassier vroeg om een tasje gaf ze aan dat ik deze bij de servicebalie kon halen, waar ook een rij stond van mensen die een tasje moesten afhalen.

Er hing nog een grote tas bij de kassa (omdat deze duur zijn neem ik deze liever niet) maar ik wil ook niet in de mensenmassas blijven. Ik nam de grote tas, scande het samen met mijn producten. Het mandje legde in terug zodat de bewaker dit niet hoeft te doen. Hierna kreeg ik een onbeleefde en enigszins agressieve opmerking van de cassiere waarom ik de tas had gepakt die bij de loopband hangen (geen idee dat ik die niet kon pakken). Ik had begrepen als het op normale toon tegen mij had gezegd, maar de manier waarop zij mij aansprak (alsof ik haar vijandige vriendin was?) is alles behalve service. ik heb tegen haar gezegd dat ze haar toon moest veranderen, haar naam gevraagd (Rihem) en ben weggelopen. Ik wil over het algemeen ook noemen dat ik de vakkenvullers die zich niet houden aan de afstandsregeling in de albert heijn ook erg vermoeiend vind.

Als iedereen zich aan netjes aan de regels houdt en je niet behandeld word als vuil door medewerkers

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klantsabri