Klacht: houden je aan een lijntje en leveren niet

op 26 juli 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Hallo allemaal.
Wees voorzichtig met deze organisatie. Bij ene bestelling is het niet gegarandeerd dat je ook je bestelling krijgt. Het kan zijn dat jee weken zit te wachten en dat ze doodleuk blijven beweren dat ze het verzenden. En als het dan binnen is moet JIJ nog even geduld hebben tot ze het kunnen verzenden.

Als je dan meer professionaliteit van ze vraagt en dat de order meteen wordt verzonden, omdat je anders je geld echt terug wil. Doen ze geen moeite. Nee geven ze alleen je geld terug,

Hieronder de mailwisseling. Indien nodig kan ik alle namen en mailadressen er bij zetten waarmee de autenciteit van de mails gecontroleerd kunnen worden.

Dag *******,

Ik heb aan de financiële afdeling doorgegeven dat je order geannuleerd kan worden. Hiervan ontvang je spoedig per email een bevestiging.

Goedemiddag,

Je andere bestelling hebben we vandaag ontvangen van onze leverancier. Aangezien het een grote zending betrof, kost het enige tijd om het allemaal te sorteren in het magazijn. We verwachten de bestelling in de loop van volgende week te kunnen bezorgen. Over de exacte datum word je per email door PostNL bericht, de avond voorafgaand aan de levering.

Beste *****,

Bedankt voor uw mail. Helaas moet ik melden dat uw bestelling een vertraging heeft opgelopen. Doordat onze leverancier te laat heeft geleverd, konden we uw bestelling niet op tijd leveren. We gaan uw bestelling zo snel mogelijk verwerken. Uw bestelling zal uiterst eind deze week worden verzonden. Heeft u het begin volgende week nog niets ontvangen, neem dan contact met ons op Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht?

Hoi Hielke,

Ik snap je frustratie volkomen. Helaas kan ik niet beloven dat je het voor het weekend in huis hebt, maar halverwege aankomende week heb je het zeker. Ik heb je bestelling even doorgestuurd naar mijn collega van de financiële afdeling, die gaat 10% van je order terugstorten op je rekening.

Nogmaals onze excuses voor de extreem late levertijd. We hebben namelijk een probleem met één van onze leveranciers. Eerder ging dit altijd goed, maar dit is in korte tijd van kwaad naar erger gegaan. We zijn op dit moment druk om alles recht te zetten en doen inmiddels geen zaken meer met deze leverancier. Dit geeft ons als bedrijf veel kopzorgen en onze klanten zijn hier de dupe van. Dit is namelijk niet de gang van zaken die we zelf voor ogen hebben. Helaas hebben we nog niet de middelen gehad om je hier eerder over in te lichten. We proberen hier dus ook meer mankracht voor in te zetten. Ik snap dat je weinig aan deze reactie hebt, maar ik probeer de situatie in ieder geval wat meer toe te lichten.

Goedemiddag Hielke,

We verwachten dat we je bestellingen in de loop van deze week kunnen bezorgen. De dag voorafgaand aan de bezorging ontvang je van PostNL een email met een track&trace-code.

Beste *******,

Het klopt inderdaad dat we meerdere mails krijgen over een te late levertijd, daar is deze geen uitzondering op. Dit ligt echter wel aan onze leverancier. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, maar wij zijn hiervan afhankelijk. Dit is uiteraard geen acceptabel excuus. Wellicht dat we een andere leverancier moeten benaderen, maar daar schiet u nu natuurlijk niks mee op. Als compensatie gaan we u 10% korting geven op uw huidige bestelling. Ik hoop dat dit een acceptabele tegemoetkoming is.

Beste ******,

Bedankt voor uw mail. Helaas moet ik melden dat uw bestelling een vertraging heeft opgelopen. Doordat onze leverancier te laat heeft geleverd, konden we uw bestelling niet op tijd leveren. We gaan uw bestelling zo snel mogelijk verwerken. Uw bestelling zal uiterst eind volgende week worden verzonden. Heeft u eind volgende week nog niets ontvangen, neem dan contact met ons op. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht?

Wanneer ik een maand rente ontvang over de periode waarop zij beschikking hebben gehad over mijn geld. Daarnaast verwacht ik dat ze op de site andere levertijden melden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 03 augustus 2016 om 08:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Elkedagweernietsleuks