Klacht: omboeken niet mogelijk

op 13 juli 2015 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Na een nacht in van der Valk Rotterdam-Nieuwerkerk te hebben geslapen. Hebben wij een kamer voor 3 dagen in van der valk Den Haag Nootdorp geboekt. ECHTER beviel deze kamer ons niet en ook de sfeer in de kamer is niet zoals we hadden verwacht. We kwamen op zondag aan in het hotel van der valk in Den Haag en een halfuur daarna zijn we naar de receptie gegaan om te vragen of er een omboeking mogelijk was aangezien het hotel in Rotterdam ons beter beviel ( beide hotels geboekt via hotels.nl). De receptie adviseerde ons om maandag hotels.nl te bellen om naar de mmogelijheden te vragen. We hebben maandag (vandaag) gebeld en hotels.nl gaf aan dat er niet omgeboekt kon worden en bij evt annulering er geen geld teruggegeven kon worden. Mevrouw wilde wel een kamer boeken in Rotterdam maar dan werd dit niet verrekend met de resterende nachten die wij hadden betaald. Aangezien we maar weinig vakantie hebben en niet zo’n groot budget willen we gewoon kunnen genieten van een vakantie, echter is dit nu niet echt mogelijk.

Wij zijn tevreden als hotels.nl wel inzet wil tonen om ervoor te zorgen dat hun klanten toch kunnen genieten.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotels.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotels.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotels.nl

Heeft op 15 november 2015 om 12:30 geantwoord

Helaas was uw verzoek tot annulering voor van der Valk Nootdorp te laat, de kosteloze annuleringstermijn was reeds verstreken. Hotels.nl moet zich houden aan het annuleringbeleid zoals een hotel deze bij ons aangeeft.

Alle klachten die gemeld zijn door cal123