Klacht: In één keer geannuleerd

op 18 december 2015 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Hotels.nl heeft omdat zij van mening waren dat de tarieven onjuist waren mijn hotelovernachting bij Van der Valk in Tiel opeens geannuleerd. Een foutje geven zij aan.
Uiteraard was de geboekte prijs laag; maar daar er zo’n 41 superdeals te boeken zijn, heb ik hier geen moment aan getwijfeld.
Vandaag; zo’n week van te voren mailen zij in één keer dat de kamers geannuleerd zijn, maar dat ik de servicekosten nog wel even moet voldoen. Ik vind het nogal krom. Ik heb ook Van der Valk in Tiel gemaild om mijn beklag te doen. Ik vind het bijzonder slecht dat je zo met klanten/ gasten om kan gaan. Het alternatief dat is geboden? Dat lijkt niet eens op een aanbieding, zoals je van hotels.nl zou verwachten.

Ik wil de geboekte kamer gebruiken, voor het afgesproken tarief. Lijkt me niet meer dan normaal.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotels.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotels.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotels.nl

Heeft op 28 januari 2016 om 09:59 geantwoord

geachte heer Hakvoort. Wij betreuren de gang van zaken maar hotels zijn zelf verantwoordelijk voor het geven van de juiste informatie en prijzen op onze site. Indien deze prijs niet klopt heeft het hotel het recht de boeking in prijs aan te passen of te annuleren.
We vinden het zeer vervelend dat dit is gebeurd, de servicekosten zijn aan u teruggestort.

Heeft op 28 januari 2016 om 10:10 geantwoord

Het hotel zelf gaf een duidelijk andere lezing van dit verhaal en legde de verantwoordelijkheid en de annulering bij Hotels.nl; Vreemd...

Alle klachten die gemeld zijn door René Hakvoort