Klacht: Hotel overboekt vakantie Zakynthos

op 11 augustus 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Woensdag aankomst 21:30 hotel Mavrikos. Niemand van Sunweb mee naar het hotel. Aangekomen bij het hotel duurde het een uur voordat we wisten dat het hotel overboekt was. Rond 23:00 kwam er iemand van Sunweb. Daarna moesten we nog ruim een half uur wachten op een bus. Rond 00:15 kwamen we aan bij hotel Caravel. Aangezien we nog niks hadden gegeten konden we alleen nog wat halen bij de supermarkt die nog open was. Deze eerste avond van onze vakantie was dus al verpest. De volgende dag (donderdag) kwam er om 14:30 iemand vertellen dat we nog een nacht in dit hotel zouden blijven. De volgende dag (vrijdag) zouden we dan om 12 uur uit moeten checken. We zouden ruim gecompenseerd worden en onze activiteiten wensen werden genoteerd. Aangezien we geen informatiebijeenkomst hebben gehad waren we op dat moment niet eens op de hoogte van alle activiteiten dus dit was nogal vreemd. Voor 17:00 zouden we gebeld worden met informatie over een andere accommodatie. 19:15 (dus niet voor 17:00 uur) werden we gebeld met de informatie dat we tot zaterdag in hotel Caravel konden blijven. Ze zou vrijdag weer contact opnemen voor verdere informatie.

Vrijdag werden we gebeld dat we toch ineens naar een ander hotel moesten op vrijdag omdat Caravel een boeking had voor onze kamer. Heel fijn allemaal aangezien we net onze spullen hadden uitgepakt. Deze konden we gelijk weer inpakken.
Op vrijdag moeten we naar hotel Paliokaliva heel mooi en leuk maar ver van het centrum en strand. Het hotel ligt boven op een berg en wij hebben specifiek iets in het centrum geboekt omdat we niet afgelegen wilden zitten. Met sunweb afgesproken dat we 3 keer met de taxi mogen vanaf deze locatie. Op zondag moesten we vanaf onze kamer verhuizen naar een andere kamer. Erg vervelend weer aangezien we op deze manier maar blijven in en uitpakken.
Maandag kwam Carmen van sunweb langs voor een akkoordverklaring. Deze hebben we alleen ondertekend omdat we akkoord gingen met de taxi. We zijn niet akkoord gegaan met de accommodatie. De familie Pippel is hier getuige van geweest en willen dit bevestigen.

Wij hebben bewust voor all inclusive gekozen omdat 1 van ons vegetariër is en een buffet dan meer keuze geeft. In hotel Paliokaliva was er alleen een menukaart om een keuze uit te maken en hierop stonden maar 2 vegetarische diner mogelijkheden. Al met al was het een zeer onrustige vakantie en zijn we ook helemaal niet blij met de gang van zaken. Ik neem aan dat hier van jullie kant wel enige vorm van compensatie tegenover kan staan. Aangezien deze hele vakantie 1 grote domper is geweest.

Als er enige vorm van compensatie tegenover staat vanuit Sunweb.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

11 maanden geleden - Goedenavond Marchien, Wat een vervelende ervaring heeft u gehad. Heeft u al contact gehad met de reisleiding ter plaatse? Ik stuur uw gegevens graag door naar de desbetreffende afdeling. Wat is uw boekingsnummer? Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Bericht van SunWeb

11 maanden geleden - Beste mevrouw Rijken, Ik heb de boeking inmiddels gevonden. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support met het verzoek uw mail in behandeling te nemen. Binnen 2 weken kunt u een reactie of ontvangstbevestiging van de afdeling Customer Support verwachten. Ik wens u namens Sunweb een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 22 augustus 2016 om 16:54 geantwoord

Beste mevrouw Rijken,

Ik zie dat u afgelopen week telefonisch contact heeft gehad met mijn collega's van de afdeling Customer Support en dat er een passende vergoeding is aangeboden waar u mee akkoord bent gegaan.

Fijn dat de klacht naar wens is opgelost en tot de volgende keer.

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door MarchienSteven