Klacht: Hotel niet beschikbaar

op 26 juli 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Begin april hebben wij een reis via sunweb geboekt. Krap 3 dagen voor vertrek ontvangen we bericht dat in het hotel legionella aanwezig is. Sunweb heeft een ander hotel aangeboden waar de faciliteiten minder waren. Volgens ons kloppen de verhouding prijs/kwaliteit niet. Wij hebben gevraagd om een compensatie. Dat deden ze niet. Andere alternatieve hadden ze niet of willen hieraan niet meewerken. Ook krijgen we te horen dat zij hiervoor geen tijd hadden in verband Kos. Hierdoor hebben wij onze reis gecanceld. Volgende dag krijgen we een telefoontje met de vraag of wij een keus hebben kunnen maken. Helaas is het hoogseizoen en is alles vol in onze vakantieperiode… balen!

Voor deze vakantie hebben wij de vakantieperiode afgestemd. Veel energie gestopt in de voorbereiding, kosten gemaakt enz.

Wij zij gedupeerd door de werkdruk bij sunweb en willen een compensatie.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

2 maanden geleden - Beste mevrouw Davelaar, Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij zullen uw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden. Indien uw bericht een klacht na thuiskomst betreft, willen wij u erop attenderen dat u binnen vier weken een ontvangstbevestiging of inhoudelijke reactie van ons mag verwachten. Ik wens u namens Sunweb een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 27 juli 2017 om 12:33 geantwoord

Beste mevrouw Davelaar,

Ik heb zojuist bericht ontvangen van de afdeling customer support dat zij al contact met u hadden opgenomen. Hotel Park was niet veilig om naar toe te gaan ivm de legionella. Wij krijgen vanuit ons agentschap een alternatief aangeboden. Het geboden alternatief vond u helaas geen goed hotel. Er is vanuit Sunweb besloten om verder geen compensatie te bieden.

Omdat de wensen voor een vakantie bij iedereen heel verschillend is, hebben wij jou gevraagd om zelf op zoek te gaan naar een alternatief die jij wel goed vond. Zodat dit samen kon worden overlegd.

Helaas is er geen vakantie omgeboekt maar heeft u ervoor gekozen om de vakantie kosteloos te annuleren.

De onkosten voor het parkeren op Schiphol hebben wij vergoedt.

Team Webcare Sunweb

Heeft op 27 juli 2017 om 15:12 geantwoord

Die medewerker gaf aan geen tijd te hebben i.v.m. Met de cliënten van Kos. Wij moesten zelf opzoek naar iets anders. Dit hebben wij gedaan en niet kunnen vinden in de betreffende periode! Namelijk is het hoogseizoen en met de weersomstandigheden in Nederland zit alles vol.

Alle klachten die gemeld zijn door Darizzy