Klacht: Hotel heeft geen kamers

Bulut40 op 09 december 2019 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand terug heeft mn partner via expedia.nl reis geboekt naar Azerbaijcan. Bij aankomst Hotel werd ons verteld door de hotel dat er geen hotelkamer beschikbaar was. Telefonisch expedia gebeld maar die kon op dat moment voor ons niets betekenen omdat zij de hotel niet konden bereiken. Bij terugkomst hebben wij ons klacht ingediend bij expedia. Die zeggen dat zij niets kunnen betekenen omdat ze alleen een tussenpersoon zijn. Dit klinkt zo onlogisch en oneerlijk. Meerdere malen gemaild maar ze willen 50 euro vouche geven en telefoonkosten die er zinn gemaakt. Hetl ijt wel alsof ze ons kompleet negeren. Ik heb over GEEN Kamers! Waardoor we weer laat in de avond op de stoep stonden met onze koffers. Waar kan ik mn verhaal halen want Expedia doet niks.

Gewenste Oplossing:

Als ik mn hotelboekingsgeld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bulut40