Klacht: zjubi probeert 153,95 te innen

op 20 november 2013 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een schriftelijk verzonden opzegging naar Hotel gold card te hebben verzonden maar geen antwoord daarvan teruggehad krijgen wij nu een rekening van Zjubi voorheen hotel card van 153,95.
Wij kennen zjubi niet en Zjubi staat op internet aangegeven als een dubieus bedrijf daar willen wij absoluut niets mee te maken hebben.
Wij werden uiterst onplezierig behandeld door de vrouw aan de telefoon van Zjubi en die zei dat we voor 64,95 van alles afwaren en dat we dan uitgescheven waren. Dit na een wachttijd van bijna 10 minuten .

Gewenste Oplossing:

Wij hebben bijtijds opgezegd dus wij willen niets meer betalen .
en van die Hotel Gold card af !

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Gold Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Gold Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Rubens