Klacht: onterechte incasso voor opgezegd abonnement

op 29 januari 2014 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb tot 2012 een abonnement op hotel cold card gehad. Deze heb ik toen opgezegdna de inning van 20-2-2012. In 2013 werd ik door Zjubi benadert over dat zij Hotel cold card hadden overgenomen dus ook mijn abonnement. Ik heb toen een kopie van de opzegging naar hen gestuurd en toen was het probleem opgelost. Totdat deze maand ineens eerst een bedrag van 83,95 en later een bedrag van 70 euro van mijn rekening was ingehouden. Ik heb gemaild maar kreeg geen antwoord. Toen heb ik vandaag weer gebeld en volgens de medewerkster was hotel cold card een half jaar geleden overgenomen. Ik moest hen maar bewijzen dat ik mijn abonnement had opgezegd. Nou bewaar ik zulke dingen geen 2 jaar omdat alles al was opgelost. Ik kan wel aantonen dat het abonnementsgeld van hotel cold card in 2012 voor het laatst van mijn rekening is gehaald op 20-2-2012. Als het goed is moeten jullie dat ook kunnen nakijken. Ik heb Zjubi nooit een machtiging gegeven het geld van mijn rekening te halen. Als ik mijn abonnement niet had opgezegd zoals zij beweren dan had Hotel cold card het ook in 2013 wel van mijn rekening gehaald. Ook gebruikt Zjubi een ander klantnummer als hotel cold card. Mijn klantnummer bij hotel cold card was 2681945 en bij Zjubi is het 125710.??????? zie bijlage bankgegevens.

Zjubi moet stoppen geld van mijn rekening te halen. Een excuses is zeker op zijn plaats. Zij moeten maar eerst eens goed de papieren van hotel cold card doornemen en niet mensen iedere keer weer opnieuw lastigvallen met een ongewild abonnement.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Gold Card

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Gold Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MariaUdink