Klacht: Onterechte incasso

RaJaDamus op 06 januari 2012 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Vorig jaar (maart 2011) werd ik telefonisch benaderd door Hotel Gold Card. Of ik een jaar lang gebruik zou willen maken van hun aanbod. Er werd mij ook zeer nadrukkelijk medegedeeld dat dit een aanbod betrof voor een jaar en dat ik verder nergens aan vast zou zitten. Ik heb ingestemd met een EENMALIGE automatische incasso, die vervolgens uitgevoerd werd. Ik kreeg de Hotel Gold Card en bijbehorende vouchers thuisgestuurd. Hierna heb ik me met Hotel Gold Card niet meer beziggehouden. Totdat er eind december 2011 een 2e automatische incasso volgde, die ik uiteraard heb laten storneren.
Vervolgens heb ik het 0900 nummer geprobeerd te bellen, om verhaal te halen. Op welk tijdstip ik dit nummer ook bel, ik kreeg geen gehoor. Verder heb ik meerdere e-mails gestuurd, waar ook niet op gereageerd wordt.
Wel vind Hotel Gold Card het nodig om te dreigen met een incassobureau, maar een inhoudelijke reactie is blijkbaar te veel gevraagd.
Ik vind dit een bijzonder slechte ervaring met Hotel Gold Card en wens dan ook nooit meer gebruik te maken van hun ‘services’.

Dat Hotel Gold Card toegeeft dat het klanten misleidt.

Dat Hotel Gold Card afziet van een 2e automatische incasso, waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. Ze maken simpelweg misbruik van hun 'recht' op automatische incasso.

Dat als Hotel Gold Card beweert dat de klant een abonnement is aangegaan (wat niet zo is), het verre van netjes is, dat zij stilzwijgend verlengen en zomaar weer overgaan tot automatische incasso.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door