Klacht: Let op voor deze fraudeurs Hotelgoldcard/Hotelgrouppaspoort/Zjubi

op 09 september 2013 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Wij zijn zelf al 3.5 jaar bezig om er vanaf te komen maar het lijkt dat ze doof zijn of niet willen meewerken.
Eerst was het incasso Direct,toen Ruys Collections toen MKB Business en nu weer een nieuw Deurwaarderskantoor.
Vraag me echter af waarom ze er allemaal mee stoppen,waarschijnlijk hebben ze zelf door, dat het geen zuivere koffie is.
Wat ik eigenlijk het ergste vind dat er gewoon geld wordt afgeschreven terwijl daar nooit geen toestemming voor gegeven is,maar dat schijnt geen probleem te zijn hier in Nederland.
Heb zeker al 12 brieven gekregen van een gerechtelijke deurwaarder maar deze brave man komt maar niet,en daar zit ik nou nog steeds op te wachten en dat zeg ik dan ook tegen de incasso bureau,maar zo willen ze niet werken alleen maar dreigen en meer kunnen ze niet.
De heer Ton van de Berg is de eigenaar en is al een paar keer terug gefloten maar echter heeft hij nog niet ingezien wat hij alle slachtoffers aandoet.
Dit moet echt stoppen en daar kan de consumentenbond wat aan doen dus meld je daar aan alarm@consumentenbond.nl.

Laat het ophouden en zo snel mogelijk!!!!!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Gold Card

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Gold Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Baard2013