Klacht: Belachelijk!!

rwk op 16 januari 2012 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

In mei 2010 ontving ik van dit bedrijf dat ik € 199,- moest betalen omdat ik had verzuimd de € 149,- jaarlijkse abonnementskosten + 50,- aanmaningskosten niet had betaald.. Huhh????? Ik geloof dat ik in 2005 of zelfs langer geleden 2 Hotel Gold Cards heb ontvangen (was akkoord gegaan met gewoon 1 en ze hadden er ook geen prijslijst bij gedaan hoeveel ontbijt/diner kosten zijn.. Na telefonisch contact kon ik ze beide terug sturen en zou het goed zijn.. En ik hoor jaren niets en plotseling krijg ik een aanmaning en bericht dat dit dus jaarlijks betaald moet worden?? Heb alles nagekeken maar ik heb dit al jaren niet betaald (omdat ik ook heb opgezegd…). Op hun mail heb ik geantwoord maar vorige week hebben ze automatisch geld van mijn rekening gehaald (€ 153,95). Dit heb ik terug laten storten door mijn bank en ik ontving deze dagen een brief van MKBusiness dat ik dit bedrag moet terug betalen.. Beste mensen: NIETS doen met die aanmaningen!! Ik heb een mail gestuurd naar HotelGold Card en naar MKBusiness en cc naar consumentenbond en ik ontving vorige week een mail van MKBusiness dat mijn dossier was gesloten. HotelGold Card probeert gewoon op deze manier zijn geld binnen te halen. Want hoeveel mensen betalen dan maar omdat ze denken dat er anders een deurwaarder op hun stoep staat??? Gewoon niet betalen, een mail sturen hierover (ook niet bellen want inderdaad je komt er niet door en het kost je ook nog eens geld..).

Wat mij vooral verbaast is dat dit soort praktijken niet wordt aangepakt!

Opdoeken dat bedrijf!!

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door