Klacht: Hotel boeken

op 12 september 2018 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Wij hadden met social deal een fletcher hotel voucher gekocht. Maar wij konden die bijna nergens gebruiken, omdat er geen datums beschikbaar zijn. Dus in onze regio kunnen we de voucher niet gebruiken, want er is weinig tot niks beschikbaar. We vinden dit er jammer, want we keker er erg naar uit.

We hopen dat jullie ons kunnen helpen.

We zijn tevreden als we onze vouchers bij het Fletcher Hotel het veerse meer kunnen gebruiken. En anders een redelijke tegen deal.

Alvast bedankt!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 19 september 2018 om 10:45 geantwoord

Beste Esther,

Eerder hebben we telefonisch contact met je gehad over deze kwestie. Je gaf ons aan dat deze gekochte bon niet op jouw account stond maar op die van een vriendin. We hebben helaas nooit haar account ontvangen.
Inmiddels hebben we je tweemaal gemaild en meermaals geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas is er geen respons. Zodoende zullen wij deze melding nu sluiten.

Natuurlijk zijn jullie altijd vrij en welkom ons opnieuw te contacteren. Mailen mag naar service@socialdeal.nl - Bellen naar de klantenservice mag ook: 088 205 05 05.

We helpen je graag bij vragen, opmerkingen en feedback.

Een fijne dag vandaag en graag tot snel.

Groet,
Robin - Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door Esthermidavaine