Klacht: Horror story

op 02 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik zit sinds 2 maanden bij ziggo, na in de afgelopen 12 maanden in totaal 3 bedrijven te hebben gehad, dacht k bij ziggo goed te zitten. Eindelijk stabiel internet, duidelijke nota’s, normaal tv etc. GELIJK WEER PROBLEMEN. Ik heb in een maand tijd slecht internet omdat de monteur het kabeltje niet goed vast had gedraaid van de coaxkabel, de leveringsdatum werd gehanteerd op de factuur terwijl de monteur pas 7 dagen later zou komen wat tevens de einde van de maand was, 2 nota’s die anders waren als gecomuniceerd. Klantenservice die behulpzaam is maar niks mag doen! Achterlijk bedrijf, kost alleen maar geld en zorgen.

Als ik de kantenservice niet meer hoef te bellen,
10 euro compensatie op telefonie vanwege alle onnodige en onnozele telefoontjes, Dat het bedrijf zich meer open opstelt naar mij als klant i.p.v. zich te verbergen achter een bureautje, 20 euro compensatie in directe gelden vanwege alle ongemak die ik hierdoor ervaar. Ziggo heeft geld van mij afgeschreven waar ik direct van moest eten terwijl het bedrag al was afgelost. ik heb hierdoor 1 dag zonder eten gezeten en overige boodschappen. Dit was ook niet gecomuniceerd met mij. op internet wens ik ook een compensatie van 50% van het maandbedrag omdat ik een maand lang gebruik heb gemaakt van slechte verbinding door fout van monteur. Ik heb hier verder nog niets van vernomen vanuit ziggo. Ik wil ook een persoonlijk excuus van de persoon die de afdeling facturatie en klantenservice leid. Aangezien hij niet goed controleert of alle gegevens kloppen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Triggered