Klacht: HORROR abbonement afsluiten inmiddels 2 ,5 maand verder..

op 20 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds 10 mei abonnement afgesloten digitaal online via vodafone.nl
Onbeperkt bellen en high end toestel
Toen begon de ellende….en still going..
Vanaf 10 mei heb ik 2 keer per week gebeld met klantenservice Vodafone om status aan te vragen. Echt niemand van hun kan mij helpen. De eerste 4 weken van status aanvragen werd mij verteld dat de toestel die ik wou niet op voorraad was en dat ik moest wachten. FOUT GEÏNFORMEERD na 6 weken werd mij verteld dat het niet lukt omdat er een FOUT in de bestelling zat en dat ik opnieuw bestelling moest plaatsen en dat de bestelling word geannuleerd.
Na 7 weken werd ik gebeld door VODAFONE met excuses en dat ze opnieuw de bestellling voor mij in orde willen maken.. DIT HAD IK NOOIT MOETEN DOEN, maar ik wou gewoon graag klant blijven, omdat nooit problemen gehad met vodafone.Toen heeft zij alsnog opnieuw de bestelling voor mij gedaan op 04-07-2016 en werd mijn toestel snel geleverd ingangsdatum Abonnement 12-07-2016.
Tis nu 20-07-2016 vanaf 12-07-2016 al 10 keer gebeld met klantenservice en langs winkel geweest en niemand kan mij helpen.
Ze kunnen mijn prepaid nummer moeilijk overzetten naar abonnement. Weer gebeld vandaag en ik moet 10 werkdagen (2 weken wachten) Dit kan niet dit is gewoon zo slecht van VODAFONE.
HORROR is et..
Mijn geduld raakt op…

Ik ben tevreden als ik op mijn nieuwe toestel een werkende abbonement hebt van VODAFONE met nummerbehoud ..zo snel mogelijk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xinius